تجدید مناقصه مناقصه عملیات رفت و روب و جمع آوری زباله ها و سایر امورات مرتبط( خدمات شهری ) به مدت یکسال شمسی

  • مناقصه گذار : شهرداری کیاکلا
  • تاریخ ثبت مناقصه : 1401/01/10
  • مهلت ارسال اسناد : 1401/01/24
  • مهلت دریافت اسناد : 1401/01/24

پیرو فراخوان شماره 2000094343000001 ثبت شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت موضوع عملیات رفت و روب و جمع آوری زباله ها و سایر امورات مرتبط ( خدمات شهری ) به مدت یکسال شمسی از طریق مناقصه عمومی به علت عدم حد نصاب شرکت کنندگان ، شهرداری کیاکلا در نظر دارد نسبت به تجدید مناقصه فوق و انتخاب پیمانکار واجد شرایط از محل اعتبارات داخلی با شرایط ذیل اقدام نماید.

 

1-    کلیه متقاضیان باید دارای صلاحیت اداره کار و رفاه اجتماعی و دارای سابقه حسن انجام کار مشابه و همچنین دارای امکانات کافی جهت اجراء عملیات باشند.

2-    موضوع مناقصه: عملیات رفت و روب و جمع آوری زباله ها و سایر امورات مرتبط           ( خدمات شهری )     

3-    مبلغ ضمانت شرکت در مناقصه: 669/009/193ریال

4-    شهرداری به استناد بند 5 ماده 5 آیین نامه مالی شهرداری ها در رد و یا قبول کلیه پیشنهادات مختار است.

5-    محل اجرا: کلیه کوچه ها ، خیابان ها و معابر سطح شهر

6-    شهرداری یک دستگاه خاور حمل زباله و یک دستگاه نیسان جهت جمع اوری زباله در اختیار پیمانکار قرار خواهد داد.

7-    مقدار تقریبی زیاله 8 تن به صورت روزانه می باشد.

8-    برنده حق واگذاری کار به غیر را ندارد و در استفاده از نیروی کار جذب نیروهای موجود در الویت می باشد.

9-    در صورت ارجاع کار اضافی میزان ساعت اضافه کاری به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد

10-در صورتیکه در ماه تعداد کارگران بکار گرفته کاهش یابد از مبلغ صورت وضعیت کاسته خواهد شد.

11-مبلغ قرارداد در سال 1401 بر اساس افزایش میزان حقوق و دستمزد از طریق قانون کار محاسبه و پرداخت خواهد شد.

12- برنده مناقصه بایدامکانات و توانائی مالی جهت ارائه ضمانتنامه بانکی جهت عقد قرارداد در موعد مقرر که شهرداری اعلام خواهد نمود داشته باشند .

13-الویت با پیمانکاران بومی منطقه خواهد بود.

14-مبلغ پیشنهادی در جدول آنالیز شهرداری و به همراه مشخصات کامل شرکت کننده قید و بارگذاری گردد.

15- کلیه پیشنهادات باید امضاء و مهر شده و بدون قلم خوردگی و مخدوش و مشروط در موعد مقرر ارائه گردد..

16- اسناد از زمان بارگذاری در سامانه ستاد قابل دریافت خواهد بود.

17- مهلت ارسال پیشنهادات ساعت 15  مورخ 1401/01/24 می باشد.

19-کمیسیون راس ساعت 10  صبح مورخ 01/25/ 1401  در محل شهرداری کیاکلا تشکیل خواهد شد.

 چنانچه بر اساس اعلام کمیسیون نفرات اول تا سوم حاضر به عقد قرارداد نباشند  به استناد ماده  8 آیین نامه مالی شهرداری ها سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.